marți, 21 februarie 2012

Salvati copilul cu nume de sfant!

Cu pretul doar al catorva sucuri il poti ajuta pe Mina!

Si-au dorit cu ardoare un copil. Cand a sosit in viata lor, i-au pus nume de sfant: Mina. Credeau ca va fi pazit de orice rele. N-a fost sa fie. Micutul lor lupta din rasputeri cu balaurul numit "cancer".


Mina Alexandru Ionescu s-a nascut pe 2 octombrie 2010, in Bucuresti. Micutul a incununat povestea de iubire a parintilor sai, Rodica si Claudiu, si le-a luminat viata, asa cum numai un copil o poate face.
Universul familiei Ionescu avea, insa, sa se sfarame in mii de cioburi, intr-o seara de 20 decembrie 2011.
"I-am facut baita de seara si am observat in partea dreapta o formatiune tare. Ceva nu era in regula. Ne-am speriat si am plecat de urgenta la medic. Am ajuns la Spitalul "Gr. Alexandrescu" unde, socant, am aflat ca are cancer. Am fost pe punctul de a innebuni, nu era posibil ca micutul meu sanatos sa aiba cancer!", ne-a spus Rodica, mama puiului de om.

Inainte de curele cu citostatice, Mina era un baietel frumos si plin de viata.


Analizele lui Mina au ingrozit atat medicii, cat si pe bietii parinti. Micutului i s-a descoperit o tumora de 11 cm, iar pe 27 decembrie 2011 a fost operat.
La nici 8 kilograme copilul avea o tumora de 600 gr! I s-a scos tumora cu tot cu rinichi si doi ganglioni. Initial medicii au explicat parintilor ca micutul lor are nefroblastom, o forma de cancer mai usoara.
In ianuarie, mama si copilul au ajuns la Spitalul "Marie Curie" pentru chimioterapie.
"Nici o clipa nu ne-am gandit sa plecam din tara, fiindca acest tip de cancer e tratat cu succes in Romania. Insa nenorocirea ne-a lovit iarasi! Analizele anatomopatologice au aratat ca este vorba despre un cancer mult mai agresiv, sarcom cu celule clare, un tip de cancer caruia medicii de aici nu-i dadeau sanse de vindecare. Nu va pot descrie ce este in sufletul meu de mama, stiu doar ca as vrea sa iau asupra mea toata durerea si boala puiului meu. Cu orice pret vreau sa-mi salvez copilul!", ne-a povestit femeia.

In ciuda chinului care le sfasia inima, parintii au cautat solutii. "La «Spitalul Marie Curie» s-a oprit tratamentul cu chi­mioterapie, fiindca analize­le erau con­tra­dic­torii si nici medicii nu mai stiau exact ce tip de cancer are Mina.
Am trimis analizele in Germania, la Spitalul Universitar din Mainz. Speram sa fim acceptati acolo pentru diagnosticare si tratament. Nu putem sta sa privim copilul cum se stinge", ne-a spus Claudiu, tatal micutului, la prima discutie pe care am avut-o, la inceputul lui februarie.
Cu ajutorul oamenilor cu sufletul mare si al unor fundatii, parintii au reusit sa stranga o suma de bani, iar pe 7 februarie 2012, ei au ajuns cu Mina la Spitalul Universitar din Mainz.
Vor sta aici mult si au mare nevoie de sustinere financiara. Strigatul lor de ajutor inseamna viata pentru micutul Mina.
Daca doriti sa-l ajutati, depuneti oricat de putin pe numele lui, in contul Fundatiei Adevarul, deschis la BCR, sucursala Tunari: 
RO 09RNCB 0286001133100003.

Fundatia Adevarul are urmatoarele conturi la BCR Sucursala Pipera:

Cont lei: RO09RNCB0286001133100003
Cont euro: RO36RNCB0286001133100002
Cod swift - RNCB ROBU (pentru cei care fac depuneri din strainatate, in euro)
CUI RO15162540

Sursa: Click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu