duminică, 5 februarie 2012

Eu si matusica Laura

Salutare,


Ce mai faceti? Bine, sanatosi? Mie unul imi era dor de voi si m-am gandit sa va mai scriu un pic. Azi o sa va povestesc despre matusica mea, Laura. 


Matusa Laura adora sa-mi faca fotografii, pentru ca - spune ea - sunt nepotelul ei preferat. Da, stiu ca sunt simpatic si frumusel, dar e ceva mai mult de atat la mijloc. Venirea mea pe lume coincide cu momentul in care matusa Laura l-a cunoscut pe unchiul Nicu, pe care il iubeste foarte mult. Asa ca, intelegeti voi acum de ce-i sunt atat de drag, nu? :)


Si mie-mi place tare mult de matusica mea, mai ales cand vine in vizita sa ne jucam impreuna. Va las mai jos cateva pozuci si un filmulet, ca sa vedeti mai exact despre ce este vorba.


Pe curand,
Alexandru Mina










Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa va ajute. O sa ma rog pentru Alex.... Sper sa fie bine!!!!
    Fie ca toti sa Il primim pe Hristos in inimile noastre, prin credinta, si sa ne pocaim de pacate, astfel incat sa fim mantuiti si sa primim inimi si vieti noi alaturi de El!

    Acest lucru e cel mai important...pt ca oricat de buni am fi, toti tb sa ne pocaim... altfel nu putem intra in rai...Dar pentru cei ce se intorc de la pacatele lor la harul lui Dumnezeu si traiesc apoi vieti noi, doar prin harul Sau, este o rasplata : raiul, unde nu mai este nicio boala si nicio durere!

    Va doresc tot binele!

    http://www.everystudent.ro/a/cunoasterea.html

    RăspundețiȘtergere