marți, 21 februarie 2012

Daruind vei dobandi

Astazi mi-am facut prieteni noi, iar noii mei prieteni de la DaruindVeiDobandi.com s-au gandit sa ma sprijine si sa ma primeasca in mica lor comunitate creata pentru a oferi suport tuturor celor care au nevoie de ajutor, fie ca este vorba de ajutor financiar sau de alta natura. 

Ce este DaruindVeiDobandi.com? Este un loc in care artisti cu suflet mare isi doneaza lucrarile cu scopul de a fi vandute, iar fondurile stranse in urma vanzarii acestor lucrari sunt apoi donate unei persoane care are mare nevoie de ele. Un scop mai nobil de atat, nici ca se putea, iar eu si familia mea apreciem foarte mult faptul ca cei care se afla in spatele acestui minunat site si-au dedicat putin din timpul lor sa se gandeasca si la problemele noastre.

Asadar, incepand de astazi, va puteti bucura de un martisor, un tablou, sau orice alt obiect lucrat cu maiestrie menit sa va bucure sufletul, iar banutii cu care il veti cumpara ma vor ajuta pe mine sa merg mai departe si sa inving boala.

Cum procedati? E destul de simplu: intrati pe site-ul DaruindVeiDobandi.com, va alegeti produsele care va incanta privirea cel mai mult, apoi trimiteti un e-mail la adresa comenzi@daruindveidobandi.com cu numele complet, adresa de livrare, un numar de telefon si link-ul catre pagina cu produsul(ele) dorit(e), le platiti transferand banutii aferenti acestora in conturile mele, apoi trimiteti dovada platii catre aceeasi adresa de e-mail mentionata putintel mai sus. Dupa aceea, echipa DobandindVeiDarui.com va avea grija ca produsele sa ajunga in siguranta la voi acasa.


 


M-am uitat si eu pe site si mi-a placut tare mult ce-am vazut acolo: am vazut tot felul de obiecte facute cu mult drag si multa rabdare de oameni care iubesc frumosul si care s-au gandit sa impartaseasca putin din el si cu noi ceilalti.



Dar mai bine va las sa va delectati singurei cu frumusetile pe care le-am admirat acolo. Asadar, va doresc cumparaturi frumoase pe www.dobandindveidarui.com

(Promiteti sa-mi aratati si mie ce v-ati luat?:))

Va pupic cu drag pana data viitoare,
Alexandru Mina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu