joi, 8 martie 2012

La multi ani!


Buna dimineata,

Pentru ca tot suntem inca in asteptarea rezultatelor de la analize, m-am gandit sa va mai povestesc un pic despre ce mai fac eu.

Acum sunt un pic racit si mama imi da toata ziua sirop. Am gurita albastra pentru ca mami mi-a dat cu albastru de metil, la recomandarea doamnei doctor homeopat, deoarece ma cam doare gatutul. Dar usor-usor o sa treaca si asta...


Inainte sa racesc, mami si tati mi-au cumparat o masuta cu animalute si doua scaunele (pentru viitorii mei musafiri), iar eu am ajutat-o pe mami sa mi-o monteze. Mereu o ajut la treaba, pentru ca sunt un mic cavaler.



Din pacate, mami nu mai apuca sa se joace cu mine asa mult. Toata ziua cauta la calculator daca nu cumva au venit rezultatele analizelor de la nenea doctorul din Germania si este tare nelinistita. Tati merge si el zilnic la serviciu si nici el nu mai sta asa mult cu mine. In Germania, in camaruta aceea mica, eram toti trei unul langa altul.

Insa eu sunt increzator ca, intr-un final, totul va fi bine.

Cu ocazia primaverii eu va transmit din sufletelul meu multa sanatate tuturor fetelor si fetitelor din lume! Va pup pe toti si va rog sa-mi tineti pumnuletii pentru cand or veni analizele.



O primavara frumoasa!

Cu drag,
Mina Alexandru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu