miercuri, 14 martie 2012

Primavara, rubeola si iepurasii


Dragii mei prieteni,

De cateva zile nu v-am mai scris, dar asta nu inseamna ca v-am uitat. Va numesc prieteni pentru ca sunteti pe blogul meu si imi cititi gandurile. Prietenii sunt aceia care se bucura sau se intristeaza pentru tine, pe care ii mai superi cateodata, dar marea lor calitate este ca sunt mereu acolo, alaturi de tine.



Acel rosu in gat, despre care v-am povestit acum cateva zile, s-a dovedit a fi de fapt... rubeola. Asa mi-a spus doamna doctor homeopat. Asta da surpriza! Dupa cum vedeti, sunt tare poznas! :)

A fost o forma usoara, caci am fost vaccinat la 1 an si o luna. Am imunitatea scazuta, dar mananc bine in fiecare zi, ca sa cresc mare. Nu am voie sa ies afara, nici sa am musafiri si stau toata ziulica in casa. Si este asa frumos afara... Este soare si mami spune ca vine primavara. Ce-o fi aceea? 

Am atatea de invatat si sunt atent la tot si toate, sunt cu urechiusele ciulite ca un iepuras, asa cum am vazut eu iepurasii la televizor, pe Duck TV. :)


Alerg dintr-o camera in alta, citim povesti, dansam, imprastii jucarii, le mai si strang, dar pe cele mai multe le pune mami la loc, bineinteles. Va trimit si o fotografie ca sa vedeti ca o mai si ajut la treaba din cand in cand.


Nu mai mananc carne si nici lapte, servesc produse si lapte din soia. Este o schimbare care nu prea imi convine, dar nu am incotro. Vreau sa ma fac bine. Mami si tati spun ca o sa ma obisnuiesc si eu ii cred. Ei ma iubesc nespus si imi tot povestesc de un loc numit gradinita. Acolo sunt multi copilasi cu care ma voi putea juca. Ca sa ajung acolo trebuie sa pap tot din farfurie. Si, zau, tare ma straduiesc!

Rezultatele tot nu au venit, iar mami si tati au scris deja in Germania. Poate ca vor sosi vesti bune, pentru ca stiu ca cele rele circula mai repede. Dar ce stiu eu, ca sunt doar un pitic... 

Ma duc repede sa deschid DVD-ul, pana nu ma vede mami. O sa am voie sa-l deschid cand o sa mai cresc, dar eu zic ca ma descurc deja binisor la treaba asta. :)

Pana data viitoare, va pupic cu drag,
Mina Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu