vineri, 27 ianuarie 2012

Germania - o raza de speranta

Salutare, tuturor! 


Am primit vesti noi: University Medical Center din Mainz (Germania) ma asteapta la ei, ca sa ma ajute sa primesc un diagnostic clar cat mai repede cu putinta. Dupa care voi primi si tratamentul potrivit, ca doar sunt profesionisti, nu?


Dar ca sa ajung acolo imi trebuie muuulti banuti, aproximativ 100.000 de euro, pe care din nefericire nu-i am. Stiu ca deja unii dintre voi m-ati ajutat donand banuti in conturile deschise pe numele meu, dar inca mai am nevoie de voi.


Ajutati-ma sa cresc mare si sa ajut si eu la randul meu copiii care au necazuri.


Puteti dona in conturile deschise pe numele meu - Ionescu Mina Alexandru - la Banca Millennium, Sucursala Dristor (Bucuresti):

Ron – RO04MILB0000000002948361
Eur – RO84MILB0000000002948376
SWIFT: MILBROBU
Iar in perioada 25 ianuarie – 30 aprilie, puteti face donatii  apeland, din reteaua Romtelecom, numarul de teledon             0900 900 080       (10 euro/apel).
Va multumesc inca o data tuturor celor care sunteti alaturi de mine si va doresc multa multa sanatate!
Pupici, 
Alexandru Mina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu