sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Astept cu nerabdare sa ajung acasa!




            Inca nu stiu sa numar, insa zilele trec una cate una si mi-e foarte dor de patutul meu de acasa unde mamica imi spunea povesti si ma adormea in sarutari.


      Desi se straduiesc sa-mi zambeasca neincetat, vad multa tristete in ochii parintilor mei care ma iubesc foarte mult. As vrea sa ii alin spunandu-le ca totul o sa fie bine datorita oamenilor buni care ne ajuta.  Mi-as dori sa ma pot ridica, sa merg si sa-i iau  in brate... Nu pot insa decat sa-i strig, iar ei zic mereu "Dormi, puiule, dormi, mami si tati sunt langa tine".


  Stiu ca am multi oameni alaturi de mine si de familia mea, si mai stiu ca Doamne-Doamne are grija de mine de acolo sus din cer.


  Cu fiecare zi ce trece mi se face si mai dor de casuta mea si devin tot mai speriat atunci cand ma trezesc intre peretii albi ai spitalului… 
    
       Ajutati-ma, va rog, sa ajung acasa!



Conturi pentru donatii:

Nume beneficiar: Alexandru Mina Ionescu

LEI - RO04MILB0000000002948361

EURO -  RO84MILB0000000002948376

SWIFT: MILBROBU

BANCA MILLENNIUM

SUCURSALA DRISTOR



Va multumesc ca incercati sa-mi dati o sansa la viata!

Pe curand!

Cu drag,

Alexandru Mina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu