joi, 13 iunie 2013

HRISTOS S-A ÎNĂLŢAT!



http://elldor.info/wp-content/uploads/2012/05/Inaltarea-Domnului-Iisus-Hristos-nor.jpg

Eu nu v-am mai scris de foarte, foarte mult timp, mi-am axat întreaga energie pe Mina Alexandru, iar pentru mine personal am aplicat ceea ce îmi spunea Maica Mina de la Mănăstirea Nera: lupta cu tine însuţi trebuie dusă zilnic

Poate ca unii dintre voi nu ştiu, dar Claudiu din luna august 2012 până în ianuarie 2013 a fost plecat în delegaţie prin ţară, iar din ianuarie până în august este plecat din ţară.  Vorbim pe internet, iar Mina Alexandru îi povesteşte pe limba lui tot ce face şi este atât de haios deoarece face fraze foarte lungi din cuvinte pe care nu le înţelegi, iar când pune punct, scoate un mic oftat. Când vorbeşte o face foarte repede, eferveşcent şi abia mai respiră.

V-am simţit ajutorul în diferite moduri, ştiu că ne sunteţi alături de atâta timp şi aşa cum am mai spus, îmi îndrept gândurile către voi toţi, zilnic, atunci când văd operaţia lui Mina Alexandru. Mă rog la Bunul Dumnezeu, la Maica Domnului, la Sfântul Mina şi la toţi Sfinţii pentru voi toţi şi pentru familiile voastre şi o voi face mereu.

În perioada 14-17 mai 2013 am fost la controlul periodic pentru Mina Alexandru de unde vă aducem numai veşti bune, în primul rând ca boala nu a recidivat şi mai ales că suntem chemaţi la control peste 5 luni şi nu pestre 3 luni cum era stabilit în graficul de verificări 2012-2017. A făcut analize de sânge, EKG, ecografie, radiografie pulmonară şi toate au arătat că evoluţia lui este bună. La controlul precedent ni s-a spus că inimioara lui s-a recuperat exemplar în urma afecţiunilor cauzate de acel cateter montat defectuos şi a chimioterapiei. Partea mai puţin bună este că şi acum, la un an şi jumătate de la operaţie scoate aţe chirurgicale şi mai are în stratul de sub piele destule de scos. Aceste aţe prezintă un pericol de a face abcese interne, de a se infecta, dar până în prezent totul a fost bine şi nici nu mă gândesc că de acum încolo va fi altfel. 

Sunt mai mult ca sigură că datorită Bunul Dumnezeu, Maicii Domnului,  Sfântului Mina, a rugăciunilor şi gândurilor voastre Mina Alexandru a făcut primul pas în evoluţia lui de omuleţ: MERGE LA GRĂDINIŢĂ! Prima mea dorinţă ca parinte s-a împlinit şi vă mulţumesc vouă tuturor pentru că această bucurie, voi alături de Divinitate, aţi adus-o în viaţa mea. Este un loc unde merge, din păcate, doar 3 ore pe zi şi spun din păcate pentru ca este un loc unde Mina Alexandru se simte iubit şi înţeles, dar datorită regimului alimentar, pe care îl urmăm şi acum, nu îl pot lăsa să mănânce pe acolo. 

Cred cu tarie că şi acest stil de viaţă l-a ajutat foarte mult în recuperarea lui post operatorie şi post chimioterapie şi nu mă gândesc nicio secundă să schimb ceva din ceea ce spune medicul lui homeopat, chiar daca are cu 2-3 kg mai puţin decât media pentru vârsta lui. Partea bună este ca are o creştere în greutate constanta, mereu pe plus cum spun eu, mă bucur la fiecare sută de grame luată în greutate şi care îmi arată ca boala lui nu s-a întors. 

Vreau sa va spun despre Mina Alexandru ca este un copil foarte vesel, chiar face glume, este foarte sociabil, înţelege tot ce i se spune chiar dacă cu vorbitul este un pic în urmă faţă de alţi copilaşi, este iubitor, este grijuliu, iubeşte lumea ca răspuns la iubirea primită şi sunt momente în care îl văd mai înţelept ca mine. De cateva luni a mai prins putere la alergat şi căţărat, căci energie avea şi are destulă, s-a mai înălţat, mănâncă bine şi iubeşte dulciurile raw-vegane pe care le fac în casă, el la toate le spune tort, iubeşte cărţile şi desenele animate.

Eu cred ca Mina Alexandru este copilul meu, a lui Claudiu dar şi al vostru, pentru ca un copil aparţine celor care îl iubesc, îl ajută în evoluţia lui de om, al celor care se gândesc şi se roagă pentru el.


Cu toata dragostea de părinte,
Rodica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu